Personel Hizmetleri Birimi

 Görev Tanımı Formu

Üst Birim

Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı

Birim

Destek Hizmetleri Müdürlüğü

Alt Birim

Personel Hizmetleri Birimi

  1. Başkanlıkta görev yapmakta olan tüm personelin atama, terfi, disiplin, icra, eğitim, rapor, yıllık izin, aylıksız izin, görevlendirme, intibak ve emeklilik ile ilgili tüm işlemlere ait yazışmaların ve tebliğlerin yapılması, belgelerin dosyalanması ve korunması işlemleri.
  2. Genel Bütçe, Öz Gelir ve Sürekli İşçilerin Maaş bordrolarının, yolluk yevmiye ve vekâlet ücretlerine ilişkin tahakkuk evraklarının hazırlanması.
  3. Başkanlığımızda kullanılan tüm bilgisayar ve bilgisayar donanımlarının kurulum ve bakımlarının yapılması, arızalarının giderilmesi.
  4. Başkanlık personelin kullanmakta olduğu oda, toplantı salonu, koridor ve benzeri alanların temizliği.
 

 

background image